miercuri, 18 iulie 2012

Candidatele la Miss România în Italia: Amalia Onofrei

Candidatele la Miss România în Italia: Amalia Onofrei:
Amalia Onofrei va împlini, pe 2 august, 19 ani şi speră să-şi sărbătorească ziua de naştere cu o victorie la concursul de frumuseţe Miss România în Italia.
Tînăra a sosit în Italia, din Suceava, la vârsta de patru ani: „părinţii mei au plecat la muncă în Peninsulă când eu eram foarte mică. Mai intâi tata, apoi mama. Un an de zile am stat cu bunica din partea mamei, apoi părinţii m-au adus cu ei, în Italia”, ne povesteşte Amalia.
Mai întâi, familia Onofrei a locuit la Terni, lângă Roma, apoi cei trei s-au mutat în nord, la Torino, unde s-au stabilit definitiv. Ulterior, s-a născut şi sora Amaliei, care acum are 8 ani. Românca a făcut şcoala în Italia, acum fiind în ultimul an la Liceul Lingvistic din Pinerolo. Pasiunea ei, încă de la vârsta de 7 ani, a fost baletul. Împreună cu o prietenă, s-a înscris la o şcoală de dans, iar încetul cu încetul a devenit o foarte bună balerină.
„După opt ani de balet, am dat şi trei examene la Londra, pentru a obţine atestate profesionale. Acum, aş putea să-mi şi deschid o

Citeşte mai mult...