luni, 24 septembrie 2012

“Mi-a făcut curte, apoi m-a obligat să mă prostituez"

“Mi-a făcut curte, apoi m-a obligat să mă prostituez":
Pe 13 septembrie, la tribunalul din Vicenza a avut loc audierea unei foste prostituate românce, Elena, 19 ani, venită din România pentru procesul în care sunt judecaţi cei care au obligat-o să se prostitueze în Italia.

“Au fost zilele cele mai urâte din viaţa mea. M-a adus în Italia cu o înşelătorie, m-a constrâns să mă prostituez, sub controlul surorii sale, şi apoi au băgat în buzunar toate câştigurile mele”, este declaraţia ei, relatată de “Il Giornale di Vicenza”.
Elena a vorbit îndelung în faţa judecătorului Massimo Gerace şi a procurorului Paolo Pecori în cadrul unei şedinţe de administrare a probelor. Sub anchetă sunt doi presupuşi călăi de-ai săi: Cristian Marius Macaşoi, de 27 de ani, român, rezident la Caldiero şi de la finele lui mai în închisoare, şi sora sa, Camelia Georgiana Băitan, de 25.

Metoda “Loverboy”: cum ajungi din fată cuminte prostituată în Spania sau Italia

Cei doi sunt acuzaţi de procurori de inducere, favorizare şi exploatare a prostituţiei. Descinderea care a dus la capturarea lui Macaşoi şi la denunţarea surorii sale a fost

Citeşte mai mult...