joi, 20 septembrie 2012

"Rămân în Anglia pentru că eu, imigrant român, contez pentru ei"

"Rămân în Anglia pentru că eu, imigrant român, contez pentru ei":

Trei lucruri l-au convins pe Cătălin Cristian, şofer de taxi la Londra, să se stabilească în Anglia: “oamenii, sistemul medical și politicienii”. Medicii englezi l-au salvat când a făcut un infarct la volan, iar politicienii londonezi i-au cerut părerea cu privire la îmbunătăţirea condiţiilor de trai în oraş. “Noi suntem, până la urmă, niște imigranți. Nu ne datorează nimic britanicii. Cu toate astea am fost respectat oriunde m-am dus. M-au făcut să mă simt de-al casei. Clienții mei, care sunt din toate păturile sociale, mi-au vorbit mereu frumos și m-au încurajat; pe mine, care nu sunt nici tânăr nici frumos. M-au apreciat pentru ceea ce fac, chiar dacă, să recunoaștem, să fii taximetrist nu e cea mai deosebită meserie din lume”.
Iată povestea lui Cătălin Cristian, publicată de Ziarul Românesc.
Plecat de 4 ani din România, Cătălin Cristian, 48 de ani, este taximetrist la Londra. Plin de datorii la Constanța, orasul natal, a găsit o viață mai bună în Anglia. Spune că s-a hotărât să rămână aici datorită oamenilor, sistemului sanitar și politicienilor.
Cum ai ajuns în UK?
Adevărul este că din România am plecat de foame. Da, ați auzit bine. Cu ceva ani în urmă am avut o

Citeşte mai mult...