vineri, 19 octombrie 2012

Bucătar român premiat în Anglia: “Port în fiecare zi tricolorul”

Bucătar român premiat în Anglia: “Port în fiecare zi tricolorul”:
A reinventat pentru englezi un celebru fel de mâncare românesc- varză călită cu mămăliguţă-  şi a refuzat să lucreze cu cei mai buni bucătari din lume, pentru a-şi face un nume. Recent, Loredan Gargalâc, bucătarul care poartă cu mândrie tricolorul României în fiecare zi la serviciu, a fost premiat pentru a două oară consecutiv cu un premiu de excelenţă: "AA1 Rosette Award". Este  singurul român din Marea Britanie care, împreună cu echipa sa, a ajuns la o asemenea performanţă. Lucrează ca Executive Chef la un restaurant de lux din Anglia si este şi colaborator al Ziarului Românesc, pentru care şi-a povestit drumul către succes.

Redesdale Arms (restaurantul pe care Loredan îl conduce), este cotat primul din oraş (Moreton-in-Marsh) şi printre primele trei din regiune (Gloucestershire).
L-am întrebat pe Loredan care este secretul succesului şi, ca orice profesionist, ne-a răspuns: munca, perseverenţa, bagajul de cunoştinţe şi pasiunea pentru ce face.
Cum ai ajuns să fii Executive Chef şi să câştigi atâtea premii?
«Am plecat de jos şi am muncit din greu. Uneori chiar şi 16 ore pe zi. Mi-am urmat mereu visul de a ajunge cât mai bun. Când am fost invitat să lucrez în subordinea unor bucătari celebri, de

Citeşte mai mult...