marți, 13 noiembrie 2012

Soţia mea este "om al nimănui"

Soţia mea este "om al nimănui":
La închiderea oficială a campaniei "Nimeni nu e singur pe pământ", care a avut loc la Roma pe 28 octombrie, nu am vrut să mă duc. Dar soţia mea s-a dus.
- Eu ştiu că nu-s singur pe pământ, i-am zis soţiei. Că doar te am pe tine! şi apoi mi-a spus-o şi Adrian Păunescu, dar nu fu o noutate nici atunci;  nu merg pentru că ştiu dinainte că ăştia vor să mă informeze şi să mă "sensibilizeze".  Ah, să mă sensibilizeze! şi nu-s suficient de sensibil?
- Nu, nu eşti, pentru că nu vrei să mă scoţi în lume, trebuie să mă duc eu singură, de parcă aş fi a nimănui! Da, sunt o femeie a nimănui şi mă duc să văd spectacolul "Oameni ai nimănui"!

Guvernul de la Chişinău a înfiinţat un birou pentru diaspora moldovenească

- A, bine zici, vor arăta şi spectacolul cela al lui Dumitru Crudu, să-mi spui cum a fost, vizionare plăcută!
- Mulţumesc, dar o să-ţi pară rău, am plecat.
- Du-te, du-te.
Şi s-a dus.
Până când soţia mea se întoarce, să ne întrebăm care este atitudinea moldovenilor faţă de emigraţie. Moldovenii au emigrat dintr-o neagră disperare, dar nu numai. Au

Citeşte mai mult...