vineri, 22 februarie 2013

"La fel ca Iuda, eu Te vând" poezia unei cititoare din Parma

"La fel ca Iuda, eu Te vând" poezia unei cititoare din Parma:

Am primit la redacţie un email de la o cititoare care locuieşte la Parma, absolventă a facultăţii de teatru. Nicoleta Valuta, născută în Moldova, a lucrat la Teatrul Naţional din Cluj, unde a terminat un master. Acum locuieşte în Italia şi în timpul liber scrie poezii.
Iată una din poeziile ei, pe care ne-a rugat să o publicăm:

Mereu la fel ca Iuda, eu Te vind…

Prin Tine eu am fost tamaduita,
si-ai patimit pentru al meu pacat:
eu am ajuns sa fiu rascumparata
de-ata durere si de singele varsat.

“Lovită pe la spate de românii pe care i-am ajutat”

Iubirea Ta e prea nemasurata,
iar eu ce fac cu ea, cum o primesc?...
… Deci, pururea ea fie laudata;
Supremul Sacrificiu o numesc!

Mi-ai dat atita Dragoste, Credinta
In inima, in suflet si in gind?...
…In schimb Tu ai primit doar suferinta:
mereu, la fel ca Iuda, eu Te vind!

Nu merit nici un strop de fericire
Pentru otet si cuiul ruginit,
iar, drept rasplata pentru –a Ta iubire,
coroana cea de spini ti-am harazit

…Mai da-mi din sfinte lacrimile Tale,--
sa pot sa-ndur rusinea de-a trai;
nevrednica eu sunt sa umblu pe-a ta Cale,
si-un strop de singe, inca, Ti-as cersi!

Citeşte mai mult...