marți, 17 septembrie 2013

Time-lapse video of Costa Concordia salvage operation

Y

Greece makes case for continued financial support from EU
Just days before Greece's international creditors begin their latest assessment of the country's progress on economic reforms, the Greek Prime…    
EU to crackdown on "designer drugs"
The EU says it wants to get tougher on "designer drugs", the legal substances that mimic the highs of banned narcotics such as cocaine or ecstacy.…    
Jefuiau punctele de taxare de pe autostradă, cu topoare și târnăcoape, trei arestări
Cu o operațiune începută la Milano și încheiată la Forli, la cinci ore și jumătate după atacul la punctul de taxare autostradală din Lugo di Ravenna, investigatorii de la Polstrada i-au arestat pe trei jefuitori în serie, suspectați că au pus la cale zeci de lovituri, folosind topoare, tărnăcoape și ciocane. 28 de atacuri, o pradă totală de 200.000 de euro și multă frică și daune la punctele de t
Manifestații de masă contra românilor în Spania: "Ne-am săturat de voi"/ ...
Doi cetăţeni romani sunt suspectaţi că au violat două tinere de naţionalitate spaniolă în Almendralejo, regiunea Extremadura, anunţă romanul.eu Potrivit presei locale spaniole, în urma acestui incident, petrecut duminica trecută în afara oraşului, aproximativ 1000 de persoane au manifestat vineri împotriva românilor în Almendralejo. Mulţimea a strigat lozinci de genul "Ne-am săturat de atâţia
Time-lapse video of Costa Concordia salvage operation
no comment : Time-lapse video of Costa Concordia salvage operation